Uno extreme

Det var jätte kul att se sin bror så glad, tror aldrig jag sett honom så glad faktiskt?
Hur som helst så hade Julia fått ett nytt spel, Umo Extreme. Jag trodde det skulle vara tråkigt och likt det gamla klassiska UNO spelet, men det här var helt annorlunda och faktiskt väldigt roligt. Man vet aldrig vad som händer. :) Rekommenderas!




Har ni ett DS?
I sånnafall vill jag tipsa om en sak.

En väldigt smart grej är att köpa ett R4 kort.
Då kan man ladda ner spel och sätta in i det, och det är själva spelet som är chipet, så inget sånt behövs. Ett R4 kort finns i olika storlekar, allt från 250kb till säkert 16GB. Det är ett vanligt minneskort (följer med!) som man sätter in i det sen. Man sparar otroligt mycket på det! Jag köpte mitt i Turkiet, det är 4GB och det kostade 300 (Prutade ner från 75 Euro till 30 ;))
Ett spel tar inte större plats än ett spel som man har på mobilen. Rymms 200 spel på mitt.

Nog om spel.
Nu ska jag hjälpa mina vänner att göra en blogg, dom behöver hjälp med koderna. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0