Nagellack som smink?

Hahah, ja, det går det också. Jag fick något ryck nyss så först sminkade jag mig Wemo och sen när jag var less på det så sminkade jag mig till en fjortis med vitt och silvrigt nagellack. Såg helt dumt ut :D
Jag sittar i alla fall och camar med fia just nu, och jag börjar föndera på att gå och lägga mig, klockan är ju trots allt 4 på natten. Och eftersom att det bara är en vecka kvar av lovet så borde jag verkligen göra det. Så så fort jag skrivit klart inlägget och fixat en sak med designen ska jag sova. :)



Wemo.. Haha :)
(jag var själv emo för inte alltför länge
sedan så jag vet att emo egt inte alls
behöver ha något att göra med cuttsår)




Fjortis ;)

Anyways, så sover jag redan. ZZzzzzzZZzzZ
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0