Mot kalaset!

Jag vaknade precis (..för tredje gången idag) av att mamma ringde och sa att klockan var tre och då blev det ju halv panik, måste ju skynda mig till kalaset. Så jag skyndade mig på med mina kläder och sminket och gick ut med hunden en snabb sväng. Nu sitter jag bara och väntar på att nagellacket ska torka så cyklar jag till pappa sen. Min bror sa nyss att han längtade efter mig hihi gulligt. Jag har dock ingen present åt honom, men han kan få något i Turkiet nästa månad istället.

Det är inte alls länge kvar tills jag åker dit, åker den 7e september och är där till den 21:a. Oj, vad jag ska sola ;) Brunt är fint, eller hur? Och så mår huden bättre av det också och man får inte finnar när man är mycket i solen så det kommer bli jätteskönt att kunna vara ute i solen utan att bli attakerad av hundratals mygg och knott. Nu kommer man bli attakerad av Turkar istället, blond som jag är. Sist var det hemskt, men i år kommer det nog bli värre när man är mer i stan än i utkanten.

Nä, nu ska jag ta cykeln och röra mig mot björns,
hoppas det blir en fin och lyckad dag idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0