Igår..

Jag dygnade igårnatt, och sen så for jag till luleå nästan direkt när mamma hade åkt så jag hann aldrig sätta mig vid datorn. Och när jag kom hem hade jag varit vaken i 40 timmar så jag hann inte blogga då heller. ^^

Hur som helst så köpte jag lite kläder igår i luleå :) Två tubtoppar och två bikini överdelar+ ett par bikinitrosor. Behövs ju till turkiet! Efter det gick vi och åt på max, innan vi gick till bion.. Vi hade ju inte biljetter än och det stod att det bara fanns två kvar, och dom hade inte öppnat än och det gick ju att boka via internet.. Så vi ringde min mamma och bad henne boka, men innan hon var färdig blev det sklutsålt.. Men sen helt plötsligt var det 5 platser kvar..? När hon väl hade bokat och dom öppnade, så var vi tvugna att ha hennes kort med oss. Men det hade vi ju inte.. Så då blev det ännu mer problem. Men tillslut löste det sig så jag bara behövde ge mitt mobilnr så fick jag biljetterna :)
När vi hade fått biljetterna ville vi gå och tvätta händerna, men till toaletterna var det ett kodlås.. Så vi gick till en galleria i närheten. Sen när vi gick tillbaka till bion såg vi att det stod "Koden till toaletterna finns på din biobiljett." och då kände vi oss lagomt smarta. Vi gick och köpte godis iaf, och sen så gick vi och såg filmen. Vi såg på "vampyrer suger" och det fanns många skratt i den, men den får bara 3,5 stjärnor av 5.. Men den var inte dålig iallafall. Och i bussen på vägen hem så körde busschauffören som en jag vet inte vad så jag fick världens huvudvärk. Kan ju också ha lite att göra med att jag hade varit vaken för länge..?



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag diska och laga mat ;)


Kommentarer
Postat av: musil

Musil was here, on request of a certain 'kawa' :)

not that I'd understand any word here ... Swedish?

hence only some greetings ^^

2010-08-19 @ 19:18:14
URL: http://2ndtravel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0