16/8

Har inte varit hemma över helgen och har inte hafrt tillgång till internet alls.. Men nu är jag hemma igen och kan blogga! Idag har jag varit med Fia. Först var vi ute och gick i en två timmar kanske, sen fixade vi designen till hennes blogg.

Jag har fortfarande ett stort problem.
Jag vet inte vilka färger jag vill ha på min blogg. Och jag vill ha en finare header men jag har inte tid till det.. Inga bra idéer heller. Får kolla runt lite bland andra och se om jag hittar något som kan ge mig inspiration.

En vecka kvar till skolan börjar nu, och jag längtar faktiskt. Få träffa nya vänner, och slippa sitta inne vid en gammal dator hela dagarna.
Har redan skaffat mig några vänner på skolan, det är väldigt najs. Jag är nöjd med mitt val, kommer gå bra för mig tror jag.
Utom att jag måste lära mig den där jävla pq formeln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0