Ny blogg!

Jag har bestämt mig för att försöka börja blogga, den här gången på ett mer seriöst sätt än tidigare. Innan har det varit ett, högst två inlägg i veckan, men nu ska det bli mer, betydligt mer ;)
Även fler bilder och händelser, och det lär nog hända rätt mycket i mitt liv framöver så det är en av anledningarna till att jag bestämde mig för att börja om på nytt med det hela. :)

Jag kan ju kanske börja med att berätta lite om mig själv..?
Mitt namn är då Ida, och jag är 16 år gammal och går i ettan på Teknik, Björknäsgymnasiet i Boden. Jag har skilda föräldrar men bor hos båda två, men oftast hos mamma. Det beror på att jag har mer frihet och får vara med vänner oftare när jag är hos mamma, och jag slipper lägga mig klockan 9 på vardagarna. Jag är alltid vaken till ett, minst. Nattmänniska, med andra ord. ;)
Om jag fick beskriva mig själv med tre ord skulle det nog bli.. Galen, smart (haha;)) och en vän som alltid finns när man behövs.
Hos mamma har jag tre djur och hos pappa har jag tre syskon - Julia, Lukas och Oskar.
Mina djur är en hund, en kanin och en parakit.
Jag älskar att fota och hålla på med olika redigeringsprogram, och jag brukar även rita i Photoshop, Photoshop och Paint. Innan hade jag GIMP men nu togs det bort och jag orkar inte fixa det än, ska ändå få en ny dator snart.. Hoppas jag, har ju en rik pappa så ;)

Slänger upp en helt oredigerad och osminkad bild så länge, så ni har nån liten aning om hur jag ser ut.
Men nu ska jag göra mig färdig för att dra ut en sväng, skriver när jag kommit in :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0